Iltasanomien haastattelu osa 4/5

Adam Lambert ylistää Saulia: ”Nyt olen onnellinen”
Supertähti Adam Lambert kertoo Ilta-Sanomien juttusarjassa olevansa iloinen siitä, että päätyi Suomeen keikalle.

Uuden albuminsa toukokuussa julkaiseva Adam Lambert rakastaa Suomea. Syy löytyy kotoa.
- Jos en olisi mennyt Suomeen, en olisi koskaan tavannut Saulia, hän miettii, viitaten poikaystäväänsä Sauli Koskiseen.
Hän kertoo etsineensä pitkään oikeaa rakkautta ja puolisoa, jonka kanssa syntyisi syvä yhteys. Lambert kertoo pettyneensä rakkaudessa useaan kertaan ennen kuin hän tapasi Saulin.
- Olen saanut oman osani sydänsuruista, olen kohdannut torjuntaa ja yrittänyt suhdetta ihmisten kanssa, jotka eivät oikeastaan rakasta minua takaisin.
Saulin kanssa hän kuitenkin kertoo olevansa tasapainossa.
- Olen hyvin onnellinen, tuntuu kuin minulla olisi kerrankin tasapaino henkilökohtaisen elämäni ja urani välillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti