Saulin BB Extra puhelinhaastattelu

BB-voittaja Sauli: Suvin valitukset ovat parasta viihdettä! 

Vuoden 2007 voittaja Sauli Koskinen kertoi BB Extrassa voittajasuosikkinsa.

BB Extrassa kuultiin harvinaisia terveisiä suoraan Hollywoodista, kun Elina Viitanen haastatteli puhelimessa vuoden 2007 voittaja Sauli Koskista.

– Ihan hyvää kuuluu, täällä aurinko paistaa, aamukahvia juon ja elämä hymyilee, Sauli heitti

Sauli tunnusti seuraavansa tiiviisti BB-kauden tapahtumia Suomessa.

– Aluksi ei pitänyt niinkään tiiviisti seurata. Sittenhän oon jäänyt tähän ihan koukkuun. Kävi perinteiset, Sauli totesi.

– Mahtava kausi, mua oikein hävettää myöntää kuinka paljon oon seurannut!

Sauli kertoi suorastaan odottavansa jokailtaista pääohjelmaa nettiin, jotta voisi katsoa sen.

– Silmät ristissä oon seruannut Extrat ja päälähetykset, hän totesi.
 Asukkaat BB:n parhaimmistoa 


 Saulin mukaan tämän kauden BB-asukkaat ovat parhaimpia, joita hän on nähnyt talossa. 
– Jos en sano omaa BB-porukkaa 2007, niin sen jälkeen toiseks paras porukka, Sauli kuvasi.
 Sauli kertoi fanttavansa erityisesti Suvia, jonka vaivat ja valitukset ovat olleet "parasta viihdettä".
 – Se on kumminkin sellainen iloinen ja positiivinen ihminen siellä talossa, ehkä vähän sellainen äitihahmo, oon siitä tykännyt hirveästi, Sauli totesi.

Janicastakin mies piti paljon.

– Symppis, ja ei pahaa sanottavaa kellekään, tulee kaikkien kanssa toimeen, Sauli analysoi.

– Suvi ja Janica on olleet kaks mun suosikkia. Sebastian on ollut kans alusta asti mun lemppariasukas siellä, mutta se on jotenkin vähän liian outo mun makuun, Sauli totesi.

Saulin mukaan Sebastian saattoi kuitenkin olla liian laskelmoiva pelinsä suhteen.

– Vähän semmoinen kysymysmerkki mulle, Sauli sanoi, mutta totesi nauttivansa esimerkiksi Sebastianin analyyseistä päiväkirjahuoneessa. 

Mr. Turhamaisuus, eli Ben

Elina kysyi Saulilta myös Benistä ja Mikaelista.

– Apua, Sauli huokasi.

Mikael oli alussa Saulin suosikkeja.

– Sitten kun se rupesi Annikan kanssa vehtaamaan, ja musta nää pariskunnat ei ikinä pärjää talossa, Sauli totesi.

Mies ei ole enää saanut Mikaelista mitään irti.

– En usko, että Mikael tulee tätä kilpailua voittamaan, Sauli totesi.

Seuraavaksi analysoinnin kohteeksi joutui Ben.

– Sitten tää toinen sankari, mr. Turhamaisuus, Ben, Sauli heitti ja totesi Benin olevan aivan liikaa minäminä-tyyppiä.

Saulia huvitti Benin toiminta talossa: esimerkeiksi hän mainitsi Benin valtavan halun saada hampaidenvalkaisu, kun asukkaille sitä tarjottiin, sekä miehen aikomus mennä bilettämään Petri 
Nygårdin kanssa Tampereelle.

– Haluaa kaiken itselleen ja haluaa olla kaikessa paras. Alussa olisin luullut, että talo olis kasvattanut Beniä henkisesti, Sauli mietti ja totesi perään, ettei ollut kuitenkaan huomannut muutosta Benissä.

Saulilla oli useita voittajasuosikkeja.

– Suvi, Janica tai Sebastian. Toivoisin hirveästi, että Suvi voittais, Sauli totesi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti